יום רביעי, 30 ביולי 2008

ראיון כתוב עם אריאל כהן אלורו אודות ספרו:

בס"ד

1) הספר ימ"ח שמו: יכול אתה לומר לי בקצרה, מהו ספר זה, ומה טיבו של שם זה?

1) מדובר בספר על המשיח, בסוד המלה "חן" – כיצד משיח ותורתו קשורים למלה "חן". מכאן השם 'ימ"ח שמו': ימ"ח = חן, ומודגשות כאן אותיות "משיח". ביתר פרוט: ימ"ח, זה גם ר"ת של יצחק, משיח, חן – 3 המלים שעליהם מבוסס הספר: יצחק – גבור העלילה. משיח – תכלית העלילה. חן – המפתח להשגת התכלית. {יצח"ק (= 208) מהוה נקודה אמצעית בין "משיח" (= 358) ו"חן" (= 58), ומכאן: "יצחק יצחק" = חן משיח (= 416). המבנה הזה, פרושו – כפי שמבואר באריכות בספרי, בסוד הצלב – שהמפתח של "יצחק" ל"משיח", הוא "חן".} מעבר לכך: הספר עוסק בברור הנצרות – עוסק בהגדרת "החזיר הכשר". שהרי, לפי חז"ל, "עתיד חזיר לחזור לישראל" – "עתיד חזיר להטהר" (ראה "אור החיים" ויקרא י"א, ז'). אז מתברר, שעיקר סודות המשיח והגאולה מרומזים בשם זה – 'ימ"ח שמו'. בנוסף לכותרת זו, כתוב שם: ע"י בחי' "חמור נוער" – שזה דרך אגב ר"ת "חן", ועולה למנין 10 פעמים "חן". אז לא נגדיר את מהות הספר נכון, מבלי לציין, שה"חמור" כאן, בהחלט משחק תפקיד חשוב. שהרי, בתמונת השער, רואים אותו רוכב על הסוס, בסוד הכתוב: "והרכיבהו (= חמור) על הסוס" (אסתר ו', ט'). (ושנבין מיהו ה"סוס": סוס + פרד = משיח + אליהו. והכונה למשיח בין דוד, דוקא.) במלים אחרות: הספר הזה עוסק באופן כפייתי הייתי אומר, בסוד חמורו של משיח.
עוד פרט חשוב: הספר יצא לאור לראשונה ביום ההתנתקות (ט'-י' באב תשס"ה), ולכן, צבעו הוא כתום. כלומר: הספר מהוה תשובה להתנתקות (וכן, לגלות בכלל). וכיצד מההתנתקות הגענו לנצרות ולישו? ובכן, לא צריך לחפש הרבה בשביל לראות את ההקשר: יהודה, שומרון ועזה – זה ר"ת "ישוע" (לפי הסדר). וישנו פסוק: "ולא יהל שם ערבי" (ישעיהו י"ג, כ') – גם עם אותם ר"ת. ואם נשמיט את הו' – ישאר לנו "יהל שם ערבי" – שזה ר"ת "ישע". אז מפסוק זה, נראה שלא כדאי להשמיט את הו', אם רוצים אנו שלא יגורו שם ערבים. הו' שהשמטנו כאן, היא ו' החבור, אז היא חשובה למניעת התנתקות מהע'. {גם בשמו של ישו(ע), קימת הנטיה לאבד את הע'.} נוסף לכך: יהודה ושומרון נקראים בקצרה יו"ש – אותיות "ישו". יהודה + שומרון = ישו ישו. כלומר: הערך הממוצע של כל מלה הוא "ישו". והוא גם כמנין "עזה + יריחו" – "עזה ויריחו תחלה", כזכור מהסכמי אוסלו.
וכאן בספרי אני נכנס לספור ה"קונספירציה" – בחי' "צופן דה וינצ'י" מהצד היהודי – בספור מרתק ומוסמך, כיצד הנצרות הוקמה למעשה ע"י חז"ל. ואיך שכל הספור הזה מתקשר לסבת ההתנתקות, ולסבת עוד הרבה מרעין בישין שקוראים בעם ישראל, מאז תחלת הגלות. ונציין למשל: "עון קץ" (יחזקאל כ"א, ל'; ל"ד) = ישו – בהתיחסות למה שאמרו חז"ל: "אחרונים שלא נתגלה עוונם, לא נתגלה קצם" (יומא ט', ב'). כלומר: המעשה הזה הוליד קתרוג, בבחי': "ויעמד שטן על ישראל" (דברי הימים-א' כ"א, א') – שזה ר"ת "ישוע". ואינני רוצה במסגרת הקצרה שברשותי לפרוש כאן את הספור. והוא מובא בפרק הראשון בספרי. אז ההתנתקות פשוט נתנה לי את העילה להוציא נושא עלום ואפל זה לאור.

2) ומהי תורתו של משיח? אתה אמרת לנו כמה פעמים, שהנך מיצג את עשו בתורתך. יכול אתה להסביר לי, איך עשו או קין מתקשרים ל"חן" ולתורתו של משיח?

2) המלה "חן" – שמתקשרת בתורה לשקר – "שקר החן" (משלי ל"א, ל') – היא הסוד של המשיח. "חן" זו מלה שמבטאת בעברית (בנוסף ליפי) סימטריה, אזון ונשיאת הפכים: "אבן חן", זו אבן סימטרית. והיות שנאמר: "ונח מצא חן בעיני ה'" (בראשית ו', ח'), בפסוק שחותם את פרשת הבריאה – המלה "נח" שבהפוך אותיות היא "חן" – מבטאת את תכלית הבריאה: היכולת להפוך כל הנחה על פיה. המלה "תכלית" דרך אגב עולה למנין "תבת נח". תבה בעברית – מלה. כלומר: תכלית הבריאה, זו המלה "חן", עם כל מה שמשתמע מהתורות הרבות ש"צמחו" ממלה זו (כאשר חלק גדול מתורות אלה, קבלתי ממורי ורבי – הרב יצחק גינזבורג שליט"א). וישנה אגב קבלה מהבעש"ט, שמשיח יעשה מכל התורה תבה אחת: אז התבה המסוימת הזאת היא בהחלט המלה "חן". ועוד מקום שניתן לדחוס בו את כל התורה – "שכם בן חמור" (= כל התורה). אמרתי לכם שיש לי אובססיה לחמורים...

כאמור: המלה "חן" קשורה גם לשקר – "שקר החן". וזה בענין נשיאת ההפכים: שקרן הוא הפכפך. וכפי שאמרו חז"ל על הנחש: "'איש תהפכות' (משלי ט"ז, כ"ח) זה הנחש" (בראשית רבה כ', ב'). וכיצד הנחש מתקשר לכל הענין? ובכן: הגימטריא המפורסמת ביותר לגבי "משיח", זו המלה "נחש": נחש = משיח. וכפי שנחש הוא רמאי – "רמאי", זה גם ר"ת של "רוח אפינו משיח י-ה-ו-ה" (איכה ד', כ'). מי שנקרא "נחש" בתורה, הוא שבט דן, ששם בנו הוא "חשים" – אותיות "משיח". ומתיחס לשמשון הגבור – "משיח דתהו" (משיח בהגזמה) על פי קבלה. שמשון = חן 12x. כנגד זה, היו על החשן של כהן גדול 12 אבני חן – יצוג של י"ב שבטים. "חשן" – אותיות "נחש". מכל האמור, יכולה להיות גם משמעות חיובית למלה "נחש", "שקר" ושאר כל המושגים שהם לכאורה שליליים. במלים אחרות: המשיח הוא הנחש של הקדושה, כלומר: הרמאי של הקדושה, שזה במשמע: בתורת המשיח ישנה סימטריא בין ההפכים השונים: אור וחשך – אמת ושקר – טוב ורע – חיים ומות – יעקב ועשו – הכל בקדושה. ובענין של הפיכת כל "הנחה" על פיה – בתור דוגמה: אם מקובל שתכלית הטוב לנצח, או שהגאולה קשורה ליציאת מצרים – בספרי זה הנני מוכיח את ההפך, וכו'. ולא אתביש להשתמש במספר כמו 666 (= "שכם בן חמור" = "אבן חן" 6x) – מספר של השטן לפי האמונות הנוצריות – כמספר שמבטא "רעיון" (= חמור לבן) בספרי.
אמרו חז"ל: "התורה של העולם הזה היא הבל לפני תורתו של משיח". וידוע הפסוק: "שקר החן והבל היפי" (משלי ל"א, ל'). אז נוכל לחלק כאן בין שתי בחינות: לעומת חן – יפי. לעומת שקר – אמת. לעומת קין – הבל. זה ששקר קשור לחן – הוא מה שאמרנו בענין נשיאת ההפכים. בנוסף לכך – נח היה בן שק"ר שנים כאשר נכנס לתבה. והוא דרך אגב סוד הזרע: "נטעתיך שורק כלה זרע אמת" (ירמיהו ב', כ"א). כלומר: על פי קבלה, נח הוא נקודת חכמה (אבא) – שרש הזרע, ותכליתו "להקבר" באמא (בינה) – סוד התבה. וזה שהבל קשור ליפי ולאמת, ניתן ללמוד מהפרשות שבאות לאחר פרשת נח: "לך לך" = יפי. יפי במס' סדורי = הבל = "וירא" במס' סדורי. ומסופר שם על אברהם, שכאשר היה בן "מאת שנים" (בראשית כ"א, ה') – הוליד את יצחק. וכאשר יצחק היה בן הב"ל שנים, חלה עקדתו. יפי = 100. אבל נאמר לגבי גילו של אברהם: "מאת" – אותיות "אמת". כמו כן: אם נבנה רבוע של י' פעמים י' (ר"ת "יפי") – יהיו ברבוע זה: 100 רבועים, 121 קדקדים, ו-220 צלעות. וביחד זה 441 – כמנין "אמת". כלומר: כאשר חז"ל אומרים לנו כי התורה של העולם הזה היא הבל לעומת תורתו של משיח, כוונתם היא: התורה של העולם הזה היא בבחי' יפי (רציונלי) ואמת, בעוד שתורתו של משיח היא בבחי' "שקר החן" (יפי שלא נובע מחוקיות רציונלית), והיא תורתו של קין או עשו, שלעומת הבל. תורת עשו – היינו, תורת התהו, או מה שנקרא היום במדע – החוקיות של ה"כאוס". דרך אגב: נחש במס' סדורי = קין במס' סדורי = עשו במס' סדורי.

3) כיצד ספר זה עוסק בברור הנצרות? מהו החזיר הכשר?

3) בספר זה, בעיקר בפרק השלישי ("החזיר הכשר") הקמנו למעשה את הנצרות מחדש. וכיצד מתקשר ל"שקר החן"? אם יבוא משיח ויאמר שהנצרות היא אמת, הרי אף יהודי לא יקבל אותו. לעומת זאת, אם יבוא ויאמר לנוצרים שתורתם היא שקר – הנוצרים לא יקבלו אותו. אז מה הפתרון? ובכן: על פי השקפתו של משיח – הכל אמת, כי השם (שנקרא אמת) הוא בכל מקום. אז החכמה היא פשוט להבין ולהסביר, איך הכל אמת. ולהמחשת הענין, אתן לך דוגמא: נאמר, שמישהו חושב ש- 2 + 2 = 5. משיח לא יבוא ויאמר לו: אתה טועה. אלא: יסביר לו על פי איזה הגיון מופלא, כיצד באמת 2 + 2 יכולים גם להיות 5, ולא כפי שחשב תחלה. במלים אחרות: המשיח יתן פרשנות יותר עמוקה לנצרות – הרבה מעל מה שהנוצרים מכירים – פרשנות שלא סותרת לא את הנצרות ולא את היהדות. וכפי שאמרנו: אתם צודקים, על פי הגיון הרבה יותר עמוק מהמקובל. בצורה זו, לא תהיה לא לנוצרים ולא ליהודים עילא שלא לקבל את תורתו של משיח.
ובתור דוגמא – ניקח ענין מסוים בנצרות ונסביר אותו לעומק: הנוצרים מאמינים שמרים, אם ישו, נכנסה להריון מרוח הקדש. {ולכן: מרים + י-ה-ו-ה = ישו.} אז אינני נכנס לדיון אם באמת זה קרה הסטורית, אלא, מסביר את הרעיון שמסתתר כאן – נצוץ האמת ששבוי בשקר. כפי שאמרנו – השקר, הוא סוד הזרע: כפי שקוברים את המת – כך גם את הזרע {ולעומת זאת: "אמת מארץ תצמח" (תהלים פ"ה, י"ב)}. אז להכנס להריון מ"רוח הקדש", פרושו: להכנס להריון מספורי מעשיות. וכפי שהתבטא רבי נחמן מברסלב: מספורי מעשיות שלי, ניתן להכנס להריון. ורמז לכל הנ"ל בפסוק: "ועתה הנה נתן י-ה-ו-ה רוח שקר בפי נביאיך" (דברי הימים-ב' י"ח, כ"ב) – ולפני המלה "שקר", צויינו הר"ת "הריון". וחז"ל אמרו: "אין חן אלא רוח הקדש" (מכילתא בא י"ג, ד'). כלומר: ניתן להכנס להריון מ"שקר החן" – שקרים שהם בבחי' ספורי מעשיות. ואם הנוצרים חוגגים את חג המולד בתחלת ינואר – מרים נכנסה להריון 9 חדשים קדם לכן – ב-1 באפריל – יום השקר המפורסם. ואין זה משנה אם בכלל ישו באמת נולד בתאריך זה. אך אם בהשגחה פרטית, כך מסופר – ישנו כאן נצוץ, ואותו אנו מבררים וגואלים. ברגע שהבנתי כיצד 2 + 2 = 5 – הדעה השקרית הראשונה ש- 2 + 2 = 5 לא קימת יותר. כי עכשו, בתודעה שלי – 2 + 2 הם באמת 5. ועל כך נאמר: "ואת רוח הטמאה אעביר מן הארץ" (זכריה י"ג, ב'). כפי שאמרתי, אינני נכנס לדיון כאן, האם באמת מרים נכנסה להריון מרוח הקדש, כפשוטו. אבל, יש אפשרות לבחון את הנושא במקורות היהודיים הידועים לנו. אז מתברר, שהרעיון של להכנס להריון מרוח הקדש כפשוטו, לא לגמרי מופרך ביהדות. שהרי, יש לנו את הספור (בסוף ספר חנוך ב') על ניר – אחיו של נח, שהיה כהן, ולכן פרש מאשתו – שאשתו צופנימה, ילדה את מלכיצדק ללא בעילת גבר. וראוי לציין: ניר + צופנימה (= 541) = ישראל – כאשר, ד' (או ה') האותיות הראשונות מהוות את המלה "נצרי" (או "נוצרי").

היות וכל ספרנו מבוסס על המלה "חן" – כדאי גם לציין כי במושג "אבן חן" {= אלף = פלא = 111 = 37 3x.
37 - הראשוני ה-13 בסדרת המספרים הראשוניים (החל מ-1) – כמנין "אחד". "אחד, אחד, אחד" = "י-ה-ו-ה אחד"} מרומזים "אב-בן" מצד אחד, ומצד שני ה"אשת חן" (משלי י"א, ט"ז) – כנגד "רוח הקדש", כאמור. ו"בן אשה (זונה)" (שופטים י"א, א') = משיח. {"בן... זונה" = אליהו הנביא.} ואיפה האב? וכו'. כמובן, בספרי יש אריכות על הנ"ל, כולל הסבר מפורט מהו סוד הצלב – ומדובר שם בלא פחות ממפתחות הגאולה. וזאת נסביר בשיחה יותר מפורטת אי"ה.

4) האם אתה, בתור אדם שמעורה בחברה הדתית לסוגיה השונים – אין לך בעיה עם הפצתו של ספר שעוסק בישו, ושאפילו מסנגר עליו?

4) לגבי סינגורו של ישו, הרי, מי שהיה רבו ע"פ חז"ל, הוא יהושע בן פרחיה, שאמר: "והוי דן כל אדם לכף זכות" (פרקי אבות א', ו'). ולפי שיחה של הרבי מליובאוויטש, התכוון באמירה זו גם לישו. אגב, בענין זכיותיו של ישו – מי שהכי הגדיל לעשות הוא הרב יעקב עמדין (היעב"ץ), שכדבריו: "אבל באמת, גם לפי כותבי האוונגליון, אין שום יהודי רשאי לעזוב תורתו... מכאן נראה בברור, שהנוצרי ושלוחיו, לא באו לבטל תורה מישראל חס וחלילה... אבל הוא הדבר אשר דברתי, שלא בא זה, כמחשבת כותבי האוונגליון, שבא הנוצרי לבטל דת היהדות לגמרי, רק לאומות בא ליסד להן דת מן אז והלאה, ואף היא לא חדשה כי אם ישנה, אלה שבע מצוות בני נח ששכחון וחזרו שלוחי הנוצרי ויסדן מחדש. אך כל זרע ישראל, וכן הנימול ונכנס לדתם, הוא מחויב בשמירת כל מצוות התורה בלי שום גרעון, אבל לאומות העולם הניח שבע מצוות שנתחייבו בהן מאז... ומרגלא בפי, שהנוצרי עשה טובה כפולה בעולם: מצד אחד חיזק תורת משה בכל עוז, כנ"ל, ואין אחד מחכמים, שדיבר יותר מזה בפה מלא בחיוב קיום נצחי לתורה; ומצד אחר, לאומות העולם היטיב הרבה, שבטל עבודה זרה, וזיכה להם במידות מוסריות, ובזה החמיר עליהם יותר מאד מתורת משה, כנודע".
וכמו שאמרנו, זהו ספר מספיק מפולפל על מנת ששום רב לא יוכל לצאת כנגדו. והנסיון שלי מלמד אותי, שאמנם כך הוא: נתתי את ספרי לרוב הרבנים הגדולים בארץ, ואף אחד מהם לא יצא נגד.

5) מהו אותו קטע מוזר של ה"כפיתיות" שלך בענין החמורים, ובענין המליון דולר או ה-2 מליון דולר?

5) זאת למעשה ה"שטות שיטתית" שלי. וכפי שמבואר בחסידות: "ביאת המשיח" (= תשלום) תלויה ב"שטות דקדושה".
אז כמה רמזים בנוגע ל"שטות" (= חמור אמיתי):
2 : [1 + שטות] = משיח – כלומר, "משיח" הוא נקודה אמצעית של "שטות". ומדובר בדבר והפוכו, כי הענין של "שטות" הוא לסטות מן המרכז – הפך ענין ההתמקדות. אז, נקודה האמצעית של "שטות" תבטא מה שנקרא: "שטות שיטתית". אז, זוהי בדיוק ה"שטות דקדושה" שלי. ולמדתי זאת מדוד המלך עליו השלום, שכאשר היה אצל אכיש, והחליט לנהוג כשוטה, אמר לו: "אתה חייב לי מאה רבו ואשתך חצי" (– כך על פי מדרש תהלים ל"ד).
ובנוגע לחמור – בחי' "יששכר חמר גרם" (שהרת"ס שלו יוצרים את אותיות 'ימ"ח'):
חמור = מאה רבו. חמור לבן = מליונר. "יש שכר (= יששכר) לפעלתך נאם י-ה-ו-ה ושבו מארץ אויב: ויש תקוה לאחריתך נאם..." (ירמיהו ל"א, ט"ו-ט"ז) – ר"ת "מליון לאתון" (כל מלה בנפרד).
נאמר על המשיח: "ומשל (= שלום = מליון דולר) במכמני הזהב והכסף" (דניאל י"א, מ"ג). אז בודאי שמסתתרים מאחורי ה-2 מליון (= צמח = מנחם) הנ"ל, ענינים עמוקים. וכן: "חמור" – ר"ת של חידה, משל ורמז".
ולמשל: הפיכת עשו מרוצח לקבצן (= "בן קץ"). שהרי: "דם" בלשון הקדש זה כסף. וזה גם ר"ת של "מליון דולר". אז נתינת הצדקה באה במקום מות: ו"העני חשוב כמת" - כדברי יעקב לאליפז שבא להורגו; וכן נאמר: "וצדקה תציל ממות" (משלי י', ב'); ולגבי המחיר? "והיה מעשה הצדקה (מליון דולר =) שלום" (ישעיהו ל"ב, י"ז). אז לא סתם, מי שמת, בא אל אבותיו "בשלום" (= 2 מליון דולר).
הענינים השונים הקשורים ל-"2 מליון דולר", מהוים גם "מלבוש" (= 2 מליון דולר) למי שמכונה "ערום" (= ישו). שכל עוד שמדובר ב"אמת במערומיה", יש לכסותה, כלומר, לשתוק. "כי תראה ערם וכסיתו" (ישעיהו נ"ח, ז'). ומצד שני: "ומבשרך (מהמבשר שלך) לא תתעלם" (שם), כלומר, שיש להלביש את ה"ערום" בלבושים ומשלים – לבנות כלים.
הספר הזה מסיבות מובנות, אין עליו הסכמות. ואמנם, לא נגשתי לשום רב, ובקשתי את הסכמתו. אלא מה: הספר הזה דורש מכל אחד בעם ישראל תשלום עבור הזכות לתת הסכמה לספר. ומהנציג הכללי של עם ישראל {"הנשר הגדול" – נותן ההסכמות בספורו המפורסם של רבי נחמן מברסלב: "מעשה מהשבעה קבצנים"} – הסכמה בדמות 2 מליון דולר – לא פחות. באמצעות התשלום אנו אלה שפודים את נשמת משיח מבין הקליפות.
אז כאמור, ישנם סודות רבים בענין: "האדם האדם הזה" (בראשית כ"ה, ל') – "בדמיך חיי... בדמיך חיי" (יחזקאל ט"ז, ו') (= יצחק = קץ חי = משיח בן דויד + משיח בן יוסף במס' סדורי) – "פדה בשלום (= 2 מליון דולר) נפשי... כי ברבים (= חמור) היו עמדי" (תהלים נ"ה, י"ט) – "ונתנו איש כפר נפשו (= כופר נפש = שני מליון דולר) בפקד אתם" (שמות ל', י"ב), וכו'. אז אני, כעשו, מוכר את הבכורה (סוד נשמת עשו ויוסף) ליעקב תמורת נזיד עדשים שהם סוד ה-2 מליון הנ"ל. {בפסוקים המתארים את מכירת הבכורה, נמצאים הר"ת והס"ת של "מאה רבו".} זהו גם סוד מה שנקרא "פדיון הבן": כי הכהן גדול (כנגד עשו) הוא גואל הדם הכללי של עם ישראל. נותנים כידוע לכהן 5 שקלים שהם "מאה גרה" – כמנין "מאה רבו", שזה מליון. אז היות שמדובר כאן בשתי נשמות – נדרשים 2 מליון כנ"ל. וברגע שהנציג הראוי (וכוונתי למורי ורבי, יצחק גינזבורג שליט"א) יקנה את הבכורה בסכום הנ"ל – משיח יבוא. שנאמר: "היום אם בקלו (= 2 מליון = צמח = מנחם) תשמעו" (תהלים צ"ה, ז').
ואם נפרט עוד קצת, מדוע 2 מליון דוקא – ובכן:
עשו = מליון דולר. וכן: (ע)ין (ש)ין (ו)יו = מליון (בכתיב חסר) – והוא המליון האחד.
ישוע = מיליון דולר. וכן: (י)וד (ש)ין (ו)יו (ע)ין = מיליון (בכתיב מלא) – והוא המליון השני.
כלומר: אנו עוסקים בהחזרת שתי הבחינות הנ"ל, הקשורות לנצרות (= שני מיליון דולר), לעם ישראל – בסוד החזיר, שעתיד לחזור לעם ישראל.
ענין נוסף: זוהי מבחינתנו "סיסמת הגאולה", שכן: 2 מליון דולר = "פקד יפקד" (בראשית נ', כ"ד; כ"ה) – שעל פי המסורת שקבלו זקני העם מיוסף לפני הסתלקותו, משיח יזהה את עצמו עם מלים אלה. ואת "סיסמת הגאולה" נמחיש ע"י 2 אצבעות בבחי' 2 אזני חמור, שענינן הוא "בשלום" – שלום (= מליון דולר) כפול (= מליון) – "2 מליון דולר".

6) מה בכוונתך לעשות עם כסף זה, כאשר תקבל אותו? וכיצד ברצונך לעשות שלום בעולם?

6) הכסף מסמל את גאולתו של הנחש – גם סוג של אמת במערומיה – כנגד יוסף שיוצא מבית האסורים. וכן, על דרך "עבד עברי" {= משיח = "(ושם אתנו נער) עברי עבד" (בראשית מ"א, י"ב) – שאגב, "שמו אתון"}, שכאשר משתחרר מהתלות ברבו, מקבל ממנו מענק, שיעזור לו להתבטא בדרכו העצמאית. והסמל לגאולתו של הנחש {שקשור לחמור – שכם בן חמור היה חוי – חויא – נחש בארמית} – הוא אותו ציור שבעטיפה: מה שנקרא, להיות "על הסוס". וישמש לצרך ההפקה העצומה שכרוכה בלהביא את המשיח. ולמשל, אחת הפעולות הראשונות שהנני מתכנן, הוא משפט חוזר לישו, ע"י 10 מגדולי הרבנים – יצוג של עשרת אחיו שמכרוהו. זאת, קבל עם ועולם. שנאמר: "ציון במשפט תפדה (חית נון = מלירד דולר =) ושביה בצדקה" (ישעיהו א', כ"ז). {"במשפט" + "בצדקה" = "ישו ישו".} וכמובן: היות, ובמקצועי הנני מוסיקאי – מדובר גם בהפקות מוסיקליות, שישרתו את המטרה. ושאר ענינים שיהוו הכנה (= כהנה) לביאת המשיח – בחי' "שטיח אדום" (= 2 מליון דולר). שנאמר: "כי בצדקה יכון (= שני מליון דולר) כסא" (משלי ט"ז, י"ב).

ובנוגע לשלום (= מליון דולר): בתורתי, הנני מיצג את החוליה החסרה, שבין תורת הנצרות לבין תורת היהדות – בין אלקי אברהם לבין אלקי יעקב. כלומר: הנני עוסק ב"א-להי יצחק" (= חמור). ומדובר בממוצע שבין אור גדול ללא כלים – כפי שהיא הנצרות – לבין כלים מרובים עם מעט אור – כפי שהיא היהדות. והוא מה שנקרא "אורות דתהו (= 2 מליון דולר) בכלים דתקון". אז ביהדות, יש רבוי כלים עד כדי דחית ה"נער", ושלא לדבר – ה"ילד". ולגבי הנצרות, להפך: אפשר לסכם את כולה בכמה משפטים. אז אני, עם ספרי, שהוא כולו מבוסס על מלה אחת – "חן" – שמנסה לתפוס את ה"עיקר" (= סוס + חמור), מהוה כאן גשר. במלים אחרות: ה"תבה" שלי, אמורה להציל את העולם מטביעה בתורה העצומה {"מעינות תהום רבה וארבות השמים" (בראשית ז', י"א)} שמצד יעקב – מצד אחד. שעל כן: "מים עמקים עצה בלב איש" (משלי כ', ה') = "להשקיט לו מימי רע" (תהלים צ"ד, י"ג) = אתנחתא (הטעם שבו נחים) = תבת נח. ומצד שני, לבנות קצת כלים של קבלה וחסידות לנצרות, שהיא רק אור ללא כלים.
נוסף לכל הנ"ל, הנני מיצג כעשו, גם את מה שנקרא אלקי החילוניים – {"יצחק התברך בחול" (ראה במדבר רבה ב', י"ב)} שהם היום הרוב: הנני דואג לאינטרסים שלהם, בכל מה שקשור לעניני העולם הזה, בצד החיובי.

7) מה טיב היחסים בינך לבין רבך – הרב יצחק גינזבורג שליט"א? האם הוא מסכים לדעותיך?

7) הנני רואה ברב גינזבורג את הנציג של יעקב בעם ישראל – בחי' רבי – ראש בית ישראל. ולכן, תפקידו זה לעשות שלום עם עשו, כלומר אתי. והנני נציג גם של משיח בן יוסף לענין זה, בעוד שרבי שליט"א מיצג את בית דוד (דוד = חב"ד). {כאשר אני פונה לנוצרים – הנני נציג של בית דוד, ביחס אליהם, והוא מה שמשיח בן דוד נקרא "חמור".} למעשה, הויכוח ביני לבין הרב התחיל כבר לפני כ-20 שנה. וככל שאני נהיה יותר מה שנקרא "תלמיד ותיק" – כך הוא נוטה יותר להסכים עמי. ההסכמה המלאה תבוא בדמות סכום (= סוס) של 2 מליון דולר – הסכמה שהיא בבחי' "כסות עינים", על מנת שכלם ילמדו ממנו. הרב למעשה כבר נתן את הסכמתו למהלך הכללי, בב' אייר תשס"ז, ואפילו התנדב לתת 4 מליון – 2 בשם הרבי מליובאוויטש ו-2 בשם עצמו – אך כ-8 חדשים לאחר מכן, נכנס למה שנקרא "פרפורי בטן", וחזר בו, לעת עתה, בטענה של "אתנהלה לאטי" (בראשית ל"ג, י"ד). ואמנם, צפוי הוא שיעקב "יעקב" את מועד הגאולה, כטענת עשו: "ויעקבני זה פעמים" (שם כ"ז, ל"ו). או, כטענת ראובן (שמתיחס ליעקב כמו עשו ליצחק): "כי לולא התמהמהנו כי עתה שבנו (= משיח) זה פעמים" (שם מ"ג, י').

8) אתה שלחת לפני שנים רבות מכתבים אל הרבי מליובאוויטש. יכול אתה לתאר לי בקצרה את תוכנם?

8) שנים רבות לפני שפניתי לרב בענין ה-2 מליון, נסיתי להתלות באילן (שנחשב) יותר גבוה – ברבי מליובאוויטש. במכתבים ששלחתי אליו כתבתי את ההשגות שלי בענין המשיח (וישו נמצא שם רק ברמז) – ובדרך של "הפוך על הפוך" – כאילו הוא פרעה מלך מצרים {= ליובאוויטש = סוס + חמור = מנחם + קבצן = רקיע – בחי' ה"פרד" שמפריד בין "מים עליונים" (כנגד ה"סוס" – "סוס פרעה") לבין "מים תחתונים" (כנגד ה"חמור"), בסוד צורת האות א'. לכן גם: "על פני רקיע השמים" (בראשית א', כ') = מנחם מענדל שניאורסאהן. כאמור: סוס + פרד = משיח + אליהו.} – שלחתי לו 10 מכות נפלאות, שמהוות בעצם את המצע הפילוסופי של עשו לצרך עשית "קואליציה" עם יעקב. לדאבוני הרב, המכתבים כנראה לא נמסרו לרבי, ולכן, מעולם לא קבלתי שום תשובה ממנו. אך היות, וב"מכות" ששלחתי לרבי, התבססתי על התורה – את המכות היה עליו לקבל בכל מקרה. ובמקום שיקבל אותם ממני, בבחי' "צחק אחד גדול" (= חמור) – הוא קבל אותם מהסיטרא אחרא, כפשוטו. לדוגמא: במקום לקבל את מכת הדם שלי שמתקשרת גם למכת בכורות, בסוד ה-2 מליון דולר – הוא קבל 2 שטפי דם במח, ונחסמו כתוצאה מכך 2 העורקים שמובילים את הדם לראש: עורק = מליון דולר. זה קרה בשנת תשנ"ב {= "ודבר בעתו מה טוב" (משלי ט"ו, כ"ג) = "שלום שלום"} – כמנין פעמים "מליון דולר". באותה שנה, הרבי אמר ש"תהא שנת נפלאות בכל". ומה שקרה, הוא בסוד: "והכיתי את מצרים (= ליובאוויטש) בכל נפלאתי אשר אעשה (= מליון דולר = שלום) בקרבו" (שמות ג', כ'). באותה שנה, נחתמו הסכמי אוסלו, בין רבין וערפאת – רבי נפול ועשו (בדמות ישמעאל) של הסיטרא אחרא, כפשוטו. ועל שלום שכזה נאמר: "שלום שלום ואין שלום" (ירמיהו ו', י"ד; ח', י"א). וכמובן – יעקב {בדמות יצחק. לשיטתנו, התקון של יעקב, שיבוא בדמות יצחק, והתקון של עשו, שיבוא בדמות אברהם.} נהייה קרבן השלום {יצחק רבין נרצח בי"ב חשון – כמנין "שלום" – השלום "פגע" בו}, בדיוק כפי שרציתי שהרבי יהיה קרבן השלום שלי, בזאת שישלם, לא בדם, אלא בכסף. ובמקביל לכך, ישנו בתנ"ך הספור על יאשיהו (= מנחם מענדל), שהובטח לו שיבוא אל אבותיו "בשלום" (= "ונפל בחרב" = 2 מליון דולר) – ונהרג ב"חרב של שלום" (כפי שאומרים חז"ל), על ידי פרעה נכה (= כהן). אמרו חז"ל: "כל קללות שקלל דוד את יואב בן צריה (= עשו = שלום = מליון דולר), נתקיימו בזרעו.... 'ונפל בחרב' (שמואל-ב' ג', כ"ט) (= 'בשלום') – ביאשיהו" (סנהדרין מ"ח, ב'). כמו כן, ע"פ המדרש: ירמיהו אסף מגופתו שוטטת הדם של יאשיהו 2 רביעיות דם, וקברן.
{בסוד "נכה": הנכות ברגלים – סוד המחסור בכסף, בדומה לנחש, ובדומה לחמור, שעיקר כחו בידיו. ולעומת זאת – הסוס, עיקר כחו ברגליו. הרגלים מיצגות את הכסף – ע"פ מה שנאמר על קרח: "כל היקום אשר ברגליהם" (דברים י"א, ו') – שלפי רש"י, מדובר ברכושם, כי הכסף מעמיד את האדם על רגליו. וכן, נאמר: "ויקם על סלע (= כסף) רגלי" (תהלים מ', ג'). "רכש" – סוס בעברית. ו"יששכר (חמר גרם)" – פרושו: יש שכר – יש רכש – יש סוס. וכן: "כל סוס פרעה" (שמות י"ד, כ"ג) – ר"ת "כסף". וכמה צדקה נותנים לעני? "אפילו סוס לרכב עליו" (כתובות ס"ז, ב'). אז הנחש "הנשך (נושך = 'השיאני' = מליון דולר) עקבי (= יעקב) סוס" (בראשית מ"ט, י"ז), הוא סוד החמור שרוכב על הסוס בתמונת השער בספרי, וכפי שהתחלה גאולת פורים (= חמור לבן = מליונר). והוא גם סוד החמור לבן של המשיח. ולמעשה: חמור שחור על גבי סוס לבן, שביחד מהוים "חמור לבן". וכן: "חמר" + "לבנים" (שמות א', י"ד) = סוס + חמור = מנחם + אריאל = ליובאוויטש = מצרים – שעליהם נאמר: "אשר בשר חמורים בשרם וזרמת סוסים זרמתם" (יחזקאל כ"ג, כ'). דרך אגב: סוד החמור לבן של המשיח קשור לגופו ודמו של ישו, כפי שמבואר בספרי.}

9) כיצד אתה מגדיר את תפקידו של ישו ביחס לעם ישראל?

9) ישו לא יכול להיות ע"פ פשט משיח בעם ישראל, כי הוא לא מבית דוד (שהרי נולד מ"רוח הקדש"). והייתי מגדיר אותו כ"עץ יוסף" (= ישו). ויוסף, הוא בהחלט מה שנקרא נשמת משיח – כנגד היחידה שבנפש (מסירות נפש) – אותה יקבל בעבור, מי שיוכיח את עצמו כראוי (בין השאר ע"י קנית הבכורה ב-2 מליון דולר, כמבואר).

10) כיצד היית מגדיר את תפקידך בעם ישראל? האם אתה חושב את עצמך לאליהו הנביא?

10) בכל מה שקשור לאליהו הנביא – אפשר לדבר עליו בשני משורים: אליהו בשם המושאל, כלומר: אחד שהוא ב"תקן" של אליהו – מבצע את תפקידו של אליהו, בלסלול את בואו של משיח. ומצד שני – מישהו שיש לו באמת את נשמת אליהו הנביא {או שיש לו את ה"דרגה" של אליהו הנביא}. ובכן: מצד שרש נשמתי, הנני קשור לאלישע הנביא דוקא, והוא סוד חמורו של משיח. לעומת זאת, מורי ורבי שליט"א – יצחק גינזבורג (במס' סדורי = אליהו הנביא) – קשור בנשמתו לאליהו הנביא ממש. אלישע ע"פ כתבי האריז"ל ממונה על נשמת ישו (גלגול גיחזי), ולכן, הנני עוסק בברור הנ"ל. וכשם שאלישע נענש על שדחה את גיחזי בשתי ידים, התקון שלי הוא לקרב את ישו בשתי ידים, וד"ל.

16 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ברחמי האור והטוב עלינו וחסדיו לנצח : דוד בן ישי = 386 = ישוע = 386. = יקומון הקיצו ורננו שוכני עפר = ראשי תיבות יהושע. הרב יצחק כדורי כתב בצוואה פתק עם שם המשיח והוא לפי צוואתו השם "יהושוע" (הפתק המקורי באתר כדורינט) . ע'ם ש'מש ו'לפני י'רח (תפילת דוד המלך על משיח לפני שמש ינון שמו) - ראשי תיבות ישוע וסופי תיבות משיח. דברי הרב אריאל הכהן תלמיד של הרב יצחק גינצבורג. בכבוד. שליח הרבי מליובאוויטש מנחם מענדל שניאורסון זצל זיע היקר הרב שמואל בוטח כתב ספר אודות ישוע הנביא ועל האמת שלא ידענו כעם. ישוע היה נביא כמשה וגדול ממשה והיה בן אלהים (ואלהים בעצמו) ונולד מרוח הקודש לבתולה מרים בבית לחם יהודה מזרע דוד משורש דוד והיה יהודי שפעל בתוך עמו חסדי דוד הנאמנים ולא שמעו לו בטעות. וכל דבריו דברי אלהים חיים נבואה אחרונה אמת וצדק - זו תורת הנצח של האהבה . אמן שלום בכבוד ורב חסד לעולם. תודה
ואני חושב שקרישנה היה אלהים שבא אחר כך בגוף כדי לתת אידיאל נח ועדין יותר לעולם. כי אני חושב שהדת לא תביא פתרון ורק שלום יביא שלום רק אהבה תביא אהבה ומה בפנים וחופש הוא אלהי לדעתי והולך ביחד עם אהבה אמיתית של הבורא. אני חושב שדתות גורמות רק כעס ופחד בגלל החוקים

אנונימי אמר/ה...

ישוע זה האחדות שבנו
אנחנו בעצמנו מפנים עורף אל עצמנו אחיי , לאהבה שלנו שהיא אלהים.
אלהים הוא אהבה .וללא ישוע לא היינו יודעים את זה אף פעם.
מי היה יכול לומר אהבו את אויבכם , ברכו את מקלליכם , התפללו בעד הפוגעים בכם. שכל דבריו צדק אמת ואהבה וכל שליחיו מלאי הענוה והאהבה . שאף פעם לא ראינו
רק כח האהבה חזק מהכל ונושא את הכל והוא חלק מאיתנו
וכשנקבל את האהבה נרגיש אהובים כי הוא חלק מאיתנו ומהעולם בכל מקרה
הוא אכן נולד מבתולה ומרוח אלהים בבית לחם יהודה והיה המשיח.
בן דוד. דוד בן ישי = 386 = ישוע
וכל דבריו ברוח האהבה
אכן היה הנביא היהודי המוכר האחרון
מה שקרה אחר כך נחרב בית המקדש לצערי
היו שהאמינו אך התמעטו כי החכמים חכמי ישראל לא קיבלו ודחו דרך זו (בטעות
כיוסף הצדיק מלאך האלהים שנשלח אלינו בחסדי דוד הנאמנים ישוע אחינו בשרנו בן דוד נצלב ונפל לבור השכחה .אמנם הוא קם לתחיה אחרי שלושה ימים . הפעם אפילו לא הייתה שם חרטה
לא כמו בסיפור יוסף שהסוף היה טוב
השליח האלהי הנביא כמשה וגדול ממנו הגדול באדם
נשכח ולא נודע לעם שהיה אהובו של אלהים .
אחר כך היו כן אנשים מיוחדים כרבי יהודה הנשיא וכאביי
אך לא היתה נבואה ורוח הקודש. מאז
החכמים לא מצאו את ידיהם ורגליהם
חשו בגלות וקראו לכך גלות
אכן גלות זו אהוביי , בלי הרגשת אלהים פשוטה וחופש ואהבה
זאת גלות בלי אהבה
בלי תחושת האל שאוהב אותנו
משה כתב את מה שניתן לו הוא לא חסך במילים
בחת"ת של חבד בספר היום יום כתב הרבי מיליובאוויטש בפירוש שהתורה שבפעל פה לא ניתנה למשה בהר סיני אלא רק הדרכים להבין
הרי היו נביאים אחריו וכל אחד כתב דבריו ברוח הקודש והנבואה "כה אמר ה"
וכך בברית החדשה שנכתבה כולה ברוח הקודש יש הזכרת שם הבורא הכתוב בתנ"ך יהוה
אחרי כן לא היתה רוח הקודש ונכתבה המשנה הגמרא
ולא היתה משמים אלא חכמה אנושית משום שלא היתה נבואה
אבל החכמים לא הבינו פשוט מה הבורא רוצה
וניסו להבין את התורה
הרי לא ייתכן שתורה משמים תהיה 4 דעות שונות והפוכות כמו "רבי מאיר אומר רבי יהודה אומר רבי שמעון אומר רבי יוסי אומר הלל אומר שמאי אומר"
אין אלה דברי אלהים חיים
אלא פלפול אמנם לעתים דברים עמוקים נעלים כרבי (יהודה הנביא ואביי)
אבל העיקר חסר מן הספר - רוח האהבה . העם נעל את עצמו לכאורה
וכל ההלכות לא ניתנו למשה זו יצירה אנושית. ולא משנה אם מלאך אמר את זה מהשמים .
בתחושתי כמו כאילו שהעם האהוב העניש את עצמו עוד ועוד ...ועוד ...
הענשנו את עצמנו אבל די על מה ?
אף אחד לא אמר לנו לכתוב הלכות. לא משה . ולא פרשנות זה הכל ניסיון כושל להבין את התנ"ך אבל לא שם התנ"ך אלא בברית החדשה מצוי ההמשך. למי שחיפש.
כל הפירושים לתורה לא משה אמרן כי משה לא חסך במילים.
ישוע ביטל את התורה כחוק. כי הוא מילא אותה וקיים אותה במהות שלה . במשמעות העמוקה שבה ומת באהבתו בשתיקה כצאן לטבח באהבתו ובעדינות שלו האופיינית לאיש אלהים ונביא. הוא שתק. וידע שהוא מת וגם קם . ובמעשיו הוא כיפר עלינו כי כל המאמין בו בעומק העניין מחובר לדרכו שהיא אהבה - ועל כל פשעים תכסה אהבה. במעשה הזה שעשה וידע כאלהים לאן הוא צועד בדיוק קיבל את הדין בלי להתנגד כי היה בן אלהים ואלהים . בכך הוא קידש האהבה לדורות והעלה אידיאל חדש כשהתפלל כשהוא מדמם וצלוב לפני מותו העצוב "להם להם אבי הם לא יודעים מה הם עושים" ואמר "אלי אלי למה שבקתני" ונפח נשמתו . היש אוהב כאלהים המוכן לסלוח על ביזיון כזה וכאב כזה.
ואפילו שרבי אלעזר אחד התנאים הוכיח את הסכמת השמים עמו בשלושה ניסים גלויים החכמים כמו עיוורים העדיפו לומר "לא בשמים היא" ולבחור בעצמם את חוקי הדת שמשה לא אמר. בפירוש. תשאלו כל רב ויאמר שלפני התורה עצמה ההלכה המקורית אם אדם אכל בשר בקר הוא רק צריך לנקות את שיניו היטיב ואחר כך לאכול חלב אבל חכמים הוסיפו חוקים לחכות 12 שעות או 6 שעות וכו' אבל בתורה כתוב "לא תוסיף ולא תגרע" לא להוסיף ולא לגרוע מדברי משה. דעות שונות אך לא דבר אלהים אחד כמו נבואה כה אמר ה. אלא השערות ומסקנות מתוך ניסיון נואש להבין מה התכוון המשורר . חוקים שהכבידו עלי וגרמו רק לפחדים בעיני ולכעס כי פחד גורם כעס והקפדה . כך יש אלפי הלכות שהצטברו ונהיו עול על העם שלי. ממש גלות . אני מעדיף חופש מכפיה. כפיה בעיני זה לא אלהים ואהבה אמיתית נותנת חופש.
אף אחד לא אשם בזה
התינוק לא הכיר את אביו אלפי שנים ואסור לו לגשת אפילו לדלת הסודית. ששם ימצא אור ודברי האהבה של בן דוד.
באמת ישוע היה אור מרכזי וחזק מאד בשמים בלי קשר לדת
ישוע = 386
דוד בן ישי = 386

אנונימי אמר/ה...

הייתי דתי קפדן 20 שנה
עברתי גם גילויים רוחניים מיוחדים וחלמתי חלום על הגאולה שהיא כולה מלאה אהבה
כדתי
הייתי חבדניק הקשור לרבי מנחם מענדל כאבי בכל מהותי ולרייצ באהבה
הם היו אנשים חשובים כדוד אור עולם בחסדם הגמור אנשים מופלאים אנשי האהבה
כי זו אותה תפיסה הרואה הבדל בין בני אדם ובין דתות שונות
בקיצור הרביים לא ידעו כלום על הנולד בבית לחם יהודה ופספסו
חבל
הרבי כל כך אהוב. וחוויתי חוויה שהיה משיח צדקינו ואור
אבל גם לי זה שובר וכואב כי הרבי לא ידע הכל
אבא לא תמיד יודע הכל
כי הרבי כאבי חלק מימני
הרבי נפטר


היהדות הפרושית הלכתית וביקורתית בעיני
והיא דרך מאולצת
יש בה מעשים רבים חיצוניים בלי הרוח והלב
ההפך אסור ללכת לפי רגש הלב להרגיש
ורוח הקודש באה מהלב ותמצא בלב
אך לצערי בבסיס זאת אותה הדת הפרושית שבמהותה קפדנית וקטנונית
ושם לא תמצא האהבה
כי לאהבה אין גדרות וחוקים
היא עצמה
פשוט
לא בכל החכמות האלו הפשטות והאהבה
ולא בגאונות הענוה

ואני לא מדבר על דת
משום שבעיני הנשמה כמו הבורא היא חופשיה
אך לדעת זה חשוב מאד בעיני לעם שלנו
כי כל העולם יודע
אז למה שלנו לא יהיה מזל לדעת
היהדות כבר לא דרך הגיונית ואנושית ורחמנית בעיני
מקדשת את האשמה ומנציחה את העבר ואת השנאה לצערי (כלפי עמים שמתו)
במקום אחות האדם
אני הקטן

ואני חושב שקרישנה היה אלהים שבא אחר כך בגוף כדי לתת אידיאל נח ועדין יותר לעולם. כי אני חושב שהדת לא תביא פתרון ורק שלום יביא שלום רק אהבה תביא אהבה ומה בפנים וחופש הוא אלהי לדעתי והולך ביחד עם אהבה אמיתית של הבורא. אני חושב שדתות גורמות רק כעס ופחד בגלל החוקים
GOOD LUCK
FORGIVE ME
באהבה
שלכם לעולם
חֶסֶד לָכֶם וְשָׁלוֹם מֵאֵת אֱלֹהִים אָבִינוּ וּמֵאֵת יֵשׁוּעַ הַמָּשִׁיחַ אֲדֹנֵינוּ׃ 4 אֲבָרְכָה אֶת-אֱלֹהָי וְאַזְכִּירְךָ תָמִיד בִּתְפִלָּתִי׃ 5 לִשְׁמֻעַת הָאַהֲבָה וְהָאֱמוּנָה אֲשֶׁר תִּנְצֹר בְּנַפְשְׁךָ אֶל-יֵשׁוּעַ אֲדֹנֵינוּ וְאֶל-כָּל-קְדשָׁיו׃ 6 וּתְפִלָּתִי כִּי אֱמוּנָתְךָ תּוֹסִיף אֹמֶץ בַּאֲגֻדָּתָהּ עַל-יְדֵי הַדַּעַת מַה-טּוֹב בָּכֶם לִפְנֵי הַמָּשִׁיחַ יֵשׁוּעַ׃ 7 כִּי אַהֲבָתְךָ הָיְתָה לִּי לְשָׂשׂוֹן רָב וְתַנְחוּמִים אַחֲרֵי אֲשֵׁר אַתָּה אָחִי הָיִיתָ לְמֵשִׁיב נֶפֶשׁ בְּקֶרֶב הַקְּדוֹשִׁים׃

חֶסֶד יֵשׁוּעַ הַמָשִׁיחַ אֲדֹנֵינוּ עִם-רוּחֲכֶם אָמֵן׃

אנונימי אמר/ה...

היהדות הפרושית הלכתית וביקורתית בעיני
והיא דרך מאולצת
כי זו אותה תפיסה הרואה הבדל בין בני אדם ובין דתות שונות
ואין בה אמת - כי האמת זה אלהים
ואלהים אוהב את כל העולם וחסד שלו הוא לעד
יש בה מעשים רבים חיצוניים בלי הרוח והלב
ההפך אסור ללכת לפי רגש הלב להרגיש
ורוח הקודש באה מהלב ותמצא בלב
אך לצערי בבסיס זאת אותה הדת הפרושית שבמהותה קפדנית וקטנונית
ושם לא תמצא האהבה
כי לאהבה אין גדרות וחוקים
היא עצמה
פשוט
לא בכל החכמות האלו הפשטות והאהבה
ולא בגאונות הענוה

ואני לא מדבר על דת
משום שבעיני הנשמה כמו הבורא היא חופשיה
אך לדעת זה חשוב מאד בעיני לעם שלנו
כי כל העולם יודע
אז למה שלנו לא יהיה מזל לדעת
היהדות כבר לא דרך הגיונית ואנושית ורחמנית בעיני
מקדשת את האשמה ומנציחה את העבר ואת השנאה לצערי (כלפי עמים שמתו)
במקום אחות האדם
אני הקטן

אנונימי אמר/ה...

בכך הוא קידש האהבה לדורות והעלה אידיאל חדש כשהתפלל כשהוא מדמם וצלוב לפני מותו העצוב "סלח להם להם אבי הם לא יודעים מה הם עושים" ואמר "אלי אלי למה שבקתני" ונפח נשמתו

אלעד - אהבה לעולם ועד אמר/ה...

נגלה הגאולה
זכרונות חול זהב 1926 1931 כך נראה ו1905 או 1904 או משהו כזה ,
עיתונים באיזה בית ילדים או פנימיה -חוץ לארץ
בחולות טייסות אוויר של הצבא
איפה אני, ומה השנה? איזה מנהיג מוכר יש עתה ?
ומדריכה, ושלום של משפחה, ואשקלון העתיקה
סבא אליהו עושה שלום. סבא שלמה . ודוד גבי גבריאל
הבית שלנו אותו מקום רק הרבה שנים לפני
שתיקה שווה זהב
אחת- מורשת
בה הלכו אבותי
בבכי האהבה אלך איתה
כי עכשיו היא נוגעת לי בנשימה
או כאן
ארץ אהובה
ארץ שלנו קריה יפהיפיה, אדמת אהבה טהורה
ראשית צמיחה- עיר בתולה
עטית עדיים, ועדיין,
את אותה אחת בשבילי בשבילינו
לתוכך ארצי
טמון אני בחיק
יש וגם צוחק
בתולה, ארץ נטולה, ארץ החיים
אוויר שווה חיים
נוף נופים בלי בניינים ואהבה
בלי עצב נושא ילדה אני בחיק
ארץ אהובה, מסתתרת אהבה, והיא בך
ואת חורטת בי ובנפשי ואני הולך איתך
מהקרביים שלך
אלעד הקטן

אנונימי אמר/ה...

הפתק האמיתי לגבי המשיח שהותיר בצוואתו הרב זקן המקובלים בארץ ר' יצחק כדורי זכרונו לברכה וזכותו יגן עלינו , ושהורה לפותחו שנה אחרי ההסתלקות, ובו רמוז שמו של המשיח בר"ת (ראשי תיבות) כך נכתב במכתבו האחרון של המקובל "ירים העם ויוכיח שדברי ותורתו עומדים" .מי שיבחן הפתק ישים לב לדבר מה מעניין . לפי פתק זה שמו של משיח ישראל "יהושוע".אנו מקווים עדיין לגאולה ברחמים.

ומ Nfc
הפתק המדובר נכתב באלול תשס"ה, כחמישה חודשים קודם שהרב כדורי הלך לעולמו.

ערב יום השנה הראשון לפטירת זקן המקובלים, הרב יצחק כדורי, נחשף פתק בו נרמז שמו של המשיח. בפתק נכתב: "בעניין הר"ת [ראשי תיבות] של משיח. ירים העם ויוכיח שדברו ותורתו עומדים. באתי על החתום בחודש הרחמים [אלול] התשס"ה, יצחק כדורי". אנשי חצרו מסרו כי הרב לא הותיר צופן לפיענוח הדברים, אך ראשי התיבות של הנכתב הם "יהושוע".

 
צריך להפיץ ולפרסם בכל האמצעים 

חלום

"המקיץ עם פסוק בפיו הרי זו נבואה קטנה" (חז"ל)

לפני כמה שנים חלמתי לי חלום. באותה תקופה כבר שמעתי על הפתק שהשאיר הרב כדורי וכבר ראיתי מה שהיה כתוב בו. בחלומי שישנתי התעוררתי עם פסוק ופירושו שהפירוש היה בתוך החלום . וכך היה בחלום ממש וחזיתי : 'הקיצו ורננו שוכני עפר' שזה ראשי תיבות של יהושע. בחלום ניסיתי למצוא אם זה נכון שזה ראשי תיבות יהושע , ולא הספקתי. כשהתעוררתי שמתי לב שאכן היה זה מדוייק מה שנאמר בחלומי. שהתעוררתי חשתי בודאות בתוך ליבי ! שזה קשור לפתק של הרב כדורי . לא יודע למה.הרגשה ברורה שזה קשור לפתק זה שהותיר רב כדורי.רק אחרי זה הבנתי , עוד משהו בנוסף ליו"ד של יקומון , זה באמת יוצא 'יהושע' בדיוק.
 
 
 
אני נשבע שלא ידעתי- מעודי לפני כן שכך

היה כתוב בספרי קדושה
   
...ואחרי כמה שנים
ראיתי במקרה בעיניי בבית של סבי אליהו ספר של רבי נתן מברסלב תלמיד הצדיק נחמן בו היה כתוב בפתיחת הספר ש"הקיצו ורננו שוכני עפר ראשי תיבות יהושע שהוא התלמיד"

מעניין שהפסוק "יקומון הקיצו ורננו שוכני עפר" בפשט נראה לי שמדבר על תחיית המתים 'יקומון - הקיצו ורננו שוכני עפר'. שיקומו ויקיצו וירננו - ישמחו שוכני העפר. ותחיית המתים קשורה לגאולה לפי המדרשים. 

לפי פסוק זה כנראה שבימיו של משיח אליו התכוון הרב כדורי תתרחש תחיית המתים בקרוב כי משיח צדקינו ברוך ה' כבר בינינו (לפי הפתק שהשאיר הרבי כדורי) ושמו יהושוע כראשי תיבות "יקומון הקיצו ורננו שוכני עפר"    
תקראו כתבה עם יהושוע מאירי ליכטר איש המוסד לשעבר והעיתונאי בערוץ 7 בכדורינט
הפתק של הרב כדורי תראו בבקשה באתר כדורינט כתבה על יהושוע מאירי ליכטר בבקשה תודה להראות לרב ידע חשוב שנאמר לי מיהושוע מאירי לפרסם ולהפיץ בכל האמצעים

Unknown אמר/ה...

בשנה האחרונה נפוצה שמועה מוזרה ושקרית כאילו הרב כדורי האמין חלילה במשיח השקר הנוצרי, יש"ו. בסרטון שלפנינו מוכיחים בניו ותלמידיו כי לא היו דברים מעולם, וכי מדובר בתרמית ובשקר גס נוספים של אנשי כת המיסיון הנוצרי 'היהודים המשיחיים'
הצג עוד

https://www.youtube.com/watch?v=WlJsJ82Lo4A

Unknown אמר/ה...

זהירות מיסיון ברשת לפרטים מלאים נא ללחוץ בקישור https://drive.google.com/file/d/0B81fyR5RlfHKSFMtYjJyT1Z5dHM/view?usp=sharing

אליעד אמר/ה...

אך אכן היה גם באותו האיש קצת רע - וחטא של מעט כוונה רעה בלב בתוכחותיו , ומעט עוון כפירה בטובתו של חברו. וגם אותו האיש היה חוטא עם נשים נשואות עשרות ומאות אלפי פעמים. לא במקרה שהאר"י אמר שאותו האיש היה גלגול של עשו

אנונימי אמר/ה...

חחח
איזה עוון בכלל עשה ישוע היהודי?
התלמיד של ישוע בן פרחיה חי 144 שנה לפני נפילת בית המקדש השני (התקופה של ישוע בן דוד המשיח שנכרת), והסיפור הזה היה בתקופת הבית הראשון <‘ייתכן שאדם חי יותר ממאה שנה בתקופות אלו?! תבדקו עובדה זאת. בגמרא זה סילוף ולא הגיוני בכלל. זה לא אותו אדם.
אז המשיח, ממש לא היה עפ אלפי נשים. לא צריך לקנא בטהורתו.
ומאיפה אתם מביאים שהוא היה נצרי?! הוא היה יהודי ומת יהודי ושמר מצוות עד סוף ימיו מילא את החוק. שפטו יהודי לפי משפט גוים- אתם גדול ליהדות שצריך לכפר עליו. במקום זה אתם ממשיכים, ובכל זאת מצפים לגאולה. בסדר.

אלעד אמר/ה...

צריך להבין שהגויים תמיד ינסו למכור לנו את הספר המכושף שלהם אותו האם כישפו. כי הם רק נכרים המתנכרים לאלהים , ולכל המוסר 'ננתקה את מוסרותימו ונשליכה ממנו עבותימו' אין להם תורה - חכמה בגויים - תאמין . תורה בגויים - אל תאמין. הם רק רוצים להסית אותנו מיושב שמים, להסית את ישראל מהקב"ה ומשכינתו האמיתית וממציאים סיפורים לשם כך. אין להם שום דת , הם אוכלים חזיר ועוברים על כל התורה ,בשם ה'המשיח' המת שלהם. שלא יקום ולא יכול להושיע את עצמו. וקבור באחת המערות בארץ כפי שגילה האר"י הקדוש לתלמידו והראה לו בדיוק היכן קבור. אותו האיש שהיה נשמה גבוהה , לכן דבריו מושכים אבל היה סך הכל גלגול של עשו לדברי האר"י הקדוש. ולא משיח. אותו האיש לא התכוון לבטל את התורה והוא אמר זאת כמה פעמים. וגם הרמב"ם כתב שלא זאת היתה תקוותו , שעשו ממנו עבודה זרה. לאלהים אין גוף ולא דמות הגוף וה' נעלה ומופשט מכל עולם הזה , ולא קשור אליו כביכול מעוצם דרגתו, אנחנו תלויים בו ולא הוא בנו, 'אדני הוא האלהים'. מי שביטל את התורה היה פול שאכל חזיר בר, וביטל את כל התורה בדרכו המטופשת. אבל גם הוא היה רק אחד משלוחי דרבנן (וגם פטרוס כיפא) כפי שכתוב בספר מעשה צדיקים לר' אברהם כלפון הסיפור האמיתי על אותו האיש. יוחנן גם היה יהודי כפי שרש"י כותב. לגבי השאר לא ידוע. את אותו האיש ועוד שישה מתלמידיו הרגו סנהדרין מהסיבות שלהם. אולי זה היה אכזרי, אבל זה לא מצדיק את שיטתם של אותו האיש ותלמידיו. אין ספק שלכאורה אמר דברים יפים של אהבה ומוסר אבל תבינו שנכתבו דברים להאליל את שמו. אפילו כשתבינו שאת הספר שלהם כישפו הגויים , כדי להשמיד את ישראל ולהסית אותם מאלקים הייתם מפחדים. כי בעיני הגויים אנחנו מוזרים. ישנו עם אחד מפורז ומפוזר בין העמים ודתיהם שונות. ירדה שנאה וקנאה בסיני לעם שזכה לגילוי מלך מלכי המלכים האלקים בעצמו. נותרתו כבשה בין זאבים. הגויים הנוכרים המתנכרים לאלקים אין להם שום חוק ומוסר אפילו למשיח שלהם אינם נאמנים באמת. כי הגוי על פי רוב הוא שקרן , ואין בהם יושר אלא כל מה שעושים למען עצמם עושים. למעט חסידי אומות עולם. אבל תורה יש אחת. והיא תורת משה.

אנונימי אמר/ה...

איך ואיפה אפשר לקנות הספר? תודה

דן אמר/ה...

הוא היה תלמיד שלי בזמנו
והיה תלמיד חכם
קצת אולי אדמוני קצת תמהוני ורגשני מאד.
שרנו שירים יחד ושמחנו יחד
הוא היה אותנטי כמו ילד
אבל היה מקל בדעת ההלכה כבית הלל
ואמר שמותר בלי ספק לזרוק נר שכבה בשבת לאשפה גם בזמן השבת. כל החכמים קמו עליו
ואני הגנתי עליו כשאמרתי ליד כולם אתה פטור אתה חולה כך שלא יכעסו עליו..אבל הוא בכה והתרחק מן החכמים. אחרי שנים החזירו אותו והואשם בכך כי היה מגלה עוונות בני אדם . ובייש אנשים. הייתי החכם של הסנהדרין אמרתי איש זה חף מעוון כי הכרתי אותו. ואיימו עלי. בסוף היה המון הסתה. הסנהדרין היו צריכים לדון באחריתו. אני כרב הסנהדרין אמרתי להם מיד הוא פטור לחיים ראיתי אותו והכרתי אותו. ויצאתי מהמליאה בזעם. שלושה פסקו אותו למוות.. אני לחיים וכל השאר לא החליטו עוד שהוחלט להמיתו. אני ברחתי להרים שתיתי יין יום שלם. ובכיתי. על הריגת חף מפשע על ידי הסנהדרין . הסנהדרין נידו אותי. אחרי חודשיים גזלנים הרגוני נתתי להם כי לא חפצתי עוד בחיים ללא חברי ותלמידי התנא רבי ישועה שבלב שלי הוא גם היה המורה שלי שלימד אותי על שמחה ועל ענוה . הייתי גיבר ותקיף אבל נתתי לגזלנים להמית אותי. כי לא היה לי טעם בחיים אחרי מה שקרה..קראו לי יוחנן אז כנראה והייתי אחד החכמים של סנהדרין
אבל אותו האיש היה רק בן אדם וכבר מת. והאר"י הקדוש הראה לתלמידיו המהרח"ו באיזו מערה קבוע אותו האיש.
ונשמרתם מאד לנפשותיכם כי לא ראיתם כל תמונה ביום דבר ה אליהכם אליכם בהר מתוך האש. לא יהיה לך אלהים אחרים על פני. ויפול העם על פניו ויאמר אדני הוא האלהים אדני הוא האלהים. והוא מרומם מופשט מכל עניין גשמי רם ונישא ולא קשור כלל לעולם לפי דרגתו אין לו גוף ולא דימיון הגוף. ולא דמות הגוף.

אנונימי אמר/ה...

אותו האיש אכן היה בדור של תנאים, עדיין אין איפה ואיפה לפניו והוא נכרת. כי הוא שכב פעם משכב זכר מרצון חופשי, וחי עם גבר בארון ועשה דברים מגעילים. על כן נכרת. כמו שכתוב בתורה

אלעד אמר/ה...

האמת: ישוע היה יהודי לא כשר ולא הגון כי אם לץ, ופושע.
הוא אכן היה עשו. ומאז היה ישו, חזר לעולם עוד 17 פעמים ועדיין לא היתקן. היום הוא בן אדם יקר בן 26 תלמיד חכם.
ואכן אותו האיש נכשל פעם אחת מרצון במשכב זכר מאחור וזה כבר הכעיס את ה המרד שלו ונכרת על כך וגם חי עם גבר בארון,ועשה דברים מגעילים בפיו עם גבר 20 פעם.אין איפה ואיפה לפניו